2010.09.29

provjobba på en restaurang inne i stan står på schemat idag. Lite smånervös är jag allt, men kommer ju gå galant!
Kurrar lite i magen. Kaffet blev liksom inte riktigt uppdrucket för det hann kallna innan jag blev färdig. aja.

Undrar hur allt hade varit eller blivit om jag inte hoppade in i taxin. Vad hade hänt om jag hade stannat kvar i karlskrona? Jag tror innerst inne att jag vet svaret och därför kunde jag ge mig av. Fastän det var riktigt tungt just för stunden.
Tänk om..? Jag är verkligen inte personen som tänker "tänk om". Jag är en person som gör handlingar för det jag känner och så slipper jag hela tiden tänka "tänk om". vad har man att förlorar liksom? Denna situation blev annorlunda. Jag träffade dig och liksom fastnade mer än jag själv ville erkänna.
Men, nu är det som det är. Som du sa innan jag åkte. Du finns kvar när jag kommer hem, men båda vet att det inte blir eller är samma sak då.
Jag är inte bitter, ledsen eller arg. Jag tänker bara "tänk om.."
puff på dig!

Nehe, borsta tänderna, slänga på jackan sen rusa bort till trikken! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0