15:53 swettigt

En STOR kopp kaffe och en twix är den ultimata söndagsfrukosten enligt mig. Jag hade föredragit en latte med grädde och en kanelbulle MEN det är min jobbfrukost!
Så idag, vad sker? Jag ska ta mig och sola. Jag köpte mig ett solkort på brun og blid. Fräsch och bästa solariet jag besökt! Dock lite dyrt, men alla förtjänar lite vardagslyx!
Vi ska även på en lägenhetsvising idag, en superduper fräsch lägenhet i sentrum, så hoppas allt klaffar där.
Kanske man ska ta sig ut på en liten promenad och se sig runt i oslo?

En dusch får det bli snart i vart fall. Det roligaste man kan underhåll sig med i rummet förtillfället är att skaka rumpa. Sjukt jobbigt jobbigt och verkligen riktigt kul :)

Ha en underbar söndag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0