tredje oktober tvåtusentio

förfesten igår, får jag sudda ut den? Tack! Kvällen avslutades på Yatzi. Inte min cup of tea.
Idag blev det en double big cheese från grilles ville, måste vara den godaste burgaren jag ätit.
Bara legat i sängen idag och slöat. Kollat solsidan för lite gott skratt för att sedan gråta järnet till the last song, jisses vilken bölafilm! Ska snart slö på ännu en film och sedan "försöka" sova i tid. Imorrn ska jag in till jobbet och kolla om chefen lagt upp schemat för denna månaden.


Ibland blir jag lite trött på mig själv, men vem orkar med sig själv 24/7 365 dagar om året? Nää precis! så det är ju lugnt då!

Ensam bland massa folk. Hur kan det komma sig?
..och jag saknar verkligen Göteborg!





You're everything I thought you never were
And nothing like I thought you could have been
But still you live inside of me
So tell me how is that 

You're the only one I wish I could forget
The only one I love to not forgive
And thought you break my heart
You're the only one 

And though there are times when I hate you
Cause I can't erase the times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you its pains me to say
I know I'll be there at the end of the day 



Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad jag saknar dig fisen! <3

2010-10-05 @ 16:08:43
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Lisen/Louise

jag dig snuttefisan!

2010-10-05 @ 23:37:33
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0