jag vill ha en bättre deal

Jobbat hela kvällen. Helt slut i kroppen som vanligt efter ett pass, men samtidigt uppe i varv och lite smått rastlös. Hade inte klockan vatt så mycket skulle jag mött upp mina flickor, men skönt och ha en hemmakväll med :)

Haft ett par toppendagar. Vatt liite mycket fest, men så det ska vara! Fest och jobb! Malin och jag träffade att par supertrevliga norrmän i veckan. Hängt en del med dem, riktigt kul :) Mads och Eirik, tackar för all mat och dricka, takktakk! :)

Du var en av mina bästa vänner, du gör mig väldigt ledsen och besviken! Trodde mer om dig än så här! Jag försöker mitt yttersta, men till vilken nytta? Som jag alltid sagt till dig..Var ärlig bara så sköter sig resten själv! Borde jag bara radera dig och allt? Är det normalt? Kanske det är, men inte för mig! Fukk.

Nehe, krypa ner sig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0