feels like sunday

Sliten var förnamnet och ångest var efternamnet. Hade en trevlig kväll med nytt folk igår..Slutade med att vi vandra 700 mil och att mina något nya klackar blev totalförstörda! Inte okej..känns i hjärtat idag. Måste omedelbart klacka om dem!
Sitter och laddar för en en kväll/natt på jobbet. Vad tog den dagen vägen? Jag som ville slappa i massor av timmar innan jobbet? Ska bli underbart när man kommer hem inatt, sen veta att man är ledig hela dagen imorrn och börjar klockan halv ett på måndagen.

Något som suger just nu är:

-att det ständigt är stökigt hemma
-att man lyckas vända på dygnet
-dem höga/jobbiga/störiga-ljuden när man sover
-att man äter som en pissråtta
-att mina skor är sönder
-att man inte tränar


Något som är great just nu är:

-att jag har ett jobb
-att dricksen är bra
-sötsaker
-nyinköpta saker
-min säng



old pic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0