00:12

Popcornen är slut :( Godiset är halvuppätet, en cola kvar..Blir att dra på en film och försöka mitt yttersta att sova. Svårt det där med sovandet.
Jag saknar att vara själv. Det tär på mig att bo så här på med andra. Jag älskar mina vänner men för mycket av det goda som man säger. Jag är glad och tacksam att jag har ett jobb som jag spendera mycket tid på iaf.
Kommer bli grymt skönt när vi flyttar härifrån det sunkiga kollektivet som ingen bryr som om att sköta, gaah!

Blev en solning innan. Avslappnande och skönt. Hem och bytte om sedan blev det lägenhetsvisning. Det var verkligen en toppen lägenhet! Nybyggt hus och supermodernt! Får se om vi får den :)

Tankar om allt just nu. Hade behövt åka hem till pappa som jag alltid gör när tankarna är iväg och flyger. Men denna gången får jag klara mig själv. Hur ska det gå? Mitt förflutna, mitt gamla liv jagar ikapp mig och jag bara fortsätter springa som det vore det enda jag kunde. Ärr som aldrig läker, eller kan jag själv läka dem?
Jag vill alltid stå på egna på ben och klara mig själv. Jag vill aldrig bli beroende av någon. Oavsett vad. Måste vara riktigt svårt men ska verkligen försöka. Tror det är en tuff känsla! :)

Sov gott.



..............

Kommentarer
Postat av: Anonym

depp depp depp!

2010-10-25 @ 18:54:08
Postat av: Lisen/Louise

mina tankar, mina känslor..mina ord.

2010-10-26 @ 01:27:41
URL: http://louiseferm.blogg.se/
Postat av: Madde

Krama om min Lisen <3

2010-10-27 @ 23:41:31
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Lisen/Louise

tack hunnybunny!

2010-10-27 @ 23:50:41
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0