Goodbye my lover, goodbye friend!

Torsdageftermiddag. Hemma själv i rummet. Druckit mig en kopp svartvinbärste. Väntar på att kaffet ska bli färdigt.
Jag börjar jobba vid 16 och innan dess ska jag till banken och fixa mig ett bankkonto så jag kan få in min lön. Måste även springa förbi skomakarn och hämta ut mina svarta platåpumps! Finally!
Jobbar till tolv, har stängingen själv, vilket jag inte är stormförtjust i. I måndags, 1 timme efter vi hade stängt hade vi inbrottsförsök. Och igår stod det i VG (typ aftonbladet) i mittenuppslaget om ett pistol/kniv-rån i juvelbutiken BREDVID mitt jobb!! Man blir ju inte annat än lite nervös.
Jobbar kvällsvakterna hela veckan. Ledig på söndag sen kör de igång igen! Men ändå skönt, får då kan jag inte bränna mina drickspengar.
Nästa Lördag bär det av till sthlm för att hälsa på Astrid. Saknat henne sjukt mycket sen hon hälsade på i Göteborg. Ska bli riktigt najs. Stannar i sthlm till tisdag. Känner på mig att det komer bli galet!!

Jag blickar framåt och känner på mig att det kommer bli riktigt bra allting. Oslo är fantastiskt. Äventyren är inte slut, dem har precis börjat. Nya människor, nya intryck, nya upplevelser. Ibland bara älska man livet ♣
Denna gången är det på riktigt, jag känner det!


Resa hembokad till Karlskrona den 20 december och återresa till Oslo blir den 4 januari! ♥

Vill tacka min vän Gustav! Du är helt enkelt underbar!









Kommentarer
Postat av: Hanna

& din vän hanna loves you!

2010-11-04 @ 19:41:46
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Lisen/Louise

Sweet!

2010-11-05 @ 13:29:53
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0