walking the street

Fick ett sjukt oväntat samtal inatt vid ett tiden! Galet! Det trodde jag ALDRIG skulle hända!! Otippat till tusen..

Det med bloggandet och att även läsa bloggar har legat på is, och har inte haft ro eller lust. Men nu slänger jag ihop ett litet litet inlägg innan jag ska bege mig ut på joggingrundan och innan jag ska jobba kvällen!

Allt är kanon! Jobbar lagom mycket och hinner göra lagom med roliga saker :)
Imorrn ska guldpasset till liseberg inhandlas och på kvällen ska jag och Hanna gå på nattbion av sex and the city 2!! Galet vad jag längtar! Blir nog även en drink eller två innan bion ;)

Nee nu tappade jag lusten att blogga igen, see ya! :)




Du är inte glömd! Nu får jag vänta i 1,5 år till, HAHA!! :)



Kommentarer
Postat av: Samjenny

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2012-06-13 @ 13:30:46
URL: http://samjenny.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0