drugs? good or bad?

Jaa, jag är beroende. Men inte av droger men man kan kalla det en drog. Jag är SOCKERBEROENDE! Inget jag kom på igår precis, och alla som känner mig vet att jag inte klarar en enda dag utan socker/godis. Det är verkligen inget roligt eller något jag är stolt över, men jag har inte valt det själv heller. NU, har jag iaf bestämt mig att tag tag i saken. Det finns många skäl till detta, men främst att det blir kroniskt med saker och ting i min kropp. Ständig trötthet, svampinfektioner och såklart kommer det någon vacker dag slå till så jag blir smäll fet!
Så från och med igår så bestämde jag mig på allvar! Jag biter mig i läppen heeela tiden! Det är så jobbigt. Jag vill ha sockret, och det är nu. Dricker mycket te och små mellanmål för att stilla suget! Så nu hoppas jag detta ska hjälpa mig! Såklart så ska jag inte sluta helt och hållet, det förstår ju vem som helst ;) Men med måtta. Typ helgerna, och då behöver det inte överdrivas heller, iaf inte nu i början!
Så nu vet ni det med!! Om jag kommer klara det? Det återstå och se mina vänner. Ska uppdatera om mina sockerfria dagar och när jag "syndat". Usch, vad hemskt det låter.. Nejfy!

Nu till roligare grejer. Idag har jag jobbat, inte jättekul men trivs riktigt bra på jobbet. Jobbade bara halvdag idag, skön-t! Sedan hade jag en grej att "fixa" idag som gick bra efter mycket om och men. Lite stolt är jag fasiken ;)
Sedan hem och färgade håret, eller ja, Sara hjälpte mig :D Blev kanon!! Blev även en klippning, känns också kanon!
Tack Sara! :)
Ikväll blir det chill för min del. Skulle ut och ta ett par bärs men blev inkallad på jobb imorrn. 7.30-16.00. Det var min långhelg det, haha. Nej men det känns helt okej ändå. Sedan är jag ju ledig hela helgen! :D

Kommer förmodligen att lämna gbg i några dagar nästa vecka, wiiie! Ska bli ruuligt!

Nehe, nu ska jag plugga in Big in japan-guano apes. Ska ju förmodligen(kanske) gå med i ett rockband här uppe. Vill inte säga för mycket ännu, håller det öppet, men jaa ska träffa killarna till helgen! så äre ;D

PUSS!!



:( Byebye lover






Fuck the sugar!





Kommentarer
Postat av: Amanda Krona

Nu händer de grejer här märker jag jisses!! :P

Ville bara ge dig ett litet tips ska med sluta med socker är så sjuuukt beroende jag med,

Men har beställt krom tabletter som ska ta bort sockersuget helt och hållet en liten hjälp på traven.. Testa du med! :D

2010-05-08 @ 11:35:09
URL: http://mandaakrona.wordpress.com/
Postat av: astrid

ta bort kolhydraterna heeeelt ett tag (potatis, pasta, bröd ja du vet) och käka kromtabletter så försvinner sockersuget garanterat :)

2010-05-13 @ 16:31:50
Postat av: astrid

kromtabletterna hjälper inte med en gång, men ge det ett tag. typ 2 veckor. ät inte läkerol eller sånt heller. OCH förövrigt, blogga mer. vill veta hur ni har det där uppe:) puss

2010-05-13 @ 16:33:35
Postat av: Lisen

Hrmm, det tåls ju att testa! Får ta tag i detta när lönen kommer :) Nu är man lite begränsad och lever på skit, typ nudlar :P

2010-05-18 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0