Bort (a)

Har varken haft lust, tid eller ork att blogga. Det har varit en period som man känt bara "åh, varför ska jag blogga, folk skiter vad jag gör ändå". Men jag skriver inte bara för er som läser utan för jag tycker det är roligt också, och eftersom jag inte tyckt att det vatt roligt sista veckorna så har jag helt enkelt skitit i det :D

Så, sista tiden har jag träffat folk, lite nya människor har man bekantat sig med. Alltid lika trevligt :) Druckit massa öl har jag såklart hunnit med och jobba en hel del faktiskt.
Idag ligger jag hemma och är sjuk. Vill inte gå in på varför eller vad det är men ska till sjukhuset med Hanna sen i eftermiddag. Skönt och ha lite stöd så. Aldrig vatt på sahlgrenska innan heller, wuhoo ny upplevelse! NOT!!

Längtar till helgen då kommer Henrik, kidde och Jeppe ner. Ska bli svinnkul och träffa Henrik, blir nog liseberg och sedan ett par öl på kvällen! :)

Ligger just nu och kollar sex and the city och segar, ska snart hoppa in i duschen. Hanna är ute och går med sina päron som är här på besök. Johanna och Josse och hennes kompis Sara som är här på besök ska in till stan och fika tror jag. Skönt och få lite ensam tid, även om bara för en stund.

Såå nu vet ni lite men inte för mycket om vad som händer här uppe. Slänger upp en salig blandning av bilder som jag bara känner för just nu :)

Ha en toppen dag folks! :)
PUSS!!




på exet förra helgen






I somras på Biancas födelsedagsfest!






I vintras hos Hanna!





hundra år sedan! Henrik korthårig, haha. see u at saturday! :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Wohooo! Äntligen hjärtat. Som jag väntat på att du ska skriva. Unne och glor flera gånger om dagen ju. Party party i helgen då ju! Weeey! Ses på lördag snäckan! <3

2010-05-04 @ 13:38:44
Postat av: Lisen/Louise

Gullig du är gumman. Ja på lördag blir det till att knäppa ett par bärs! :)

2010-05-04 @ 15:21:10
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0