Von Haugensnausser

Massa har hänt. Massa bra saker vill jag säga. Även några dåliga såsom att min mobilphone blev stulen på park lane i fredags! Meeen, har införskaffat en ny. Så tråkigt med alla kort, telefonnummet mm bara.


Fre: Skulle vatt en myskväll som plötsligt vände och blev en galen ute kväll på avenyn.
Lör: Låg jag döende(kändes så i vart fall) hela dagen och sedan på kvällen blev det en god middag och snask till melodifestivalen med Mr Von Haugensnausser och hans bror.
Sön: Blev en underbar brunch med Mr VH. och även dagen spenderades där med massa slappmys.
Måndag-Tors: Jobb. En riktigt underbar dejt med VH I Onsdags med middag och bio! Alice i underlandet! Gillade filmen!
Jaa, lite av min vecka i korta drag! Vad har ni haft för er? Festat, slappat? :)


Jag har haft en kanon helg och en kanon vecka! Jag är glad och pirrig i magen hela tiden! En underbar känsla.
Du gör mig glad. Och jag längtar tills du kommer hem igen!!

Ikväll har jag tvättat, legat i badet och nu bara slappar jag och inväntar John Blund!
Ha en fortsatt trevlig torsdag kväll folks!
PUSS!!











Innan utgången i fredags.











Hejhopplingonsnopp!! :)






Kommentarer
Postat av: Hanna

ta bort kortet cp jävel!

2010-03-19 @ 00:34:53
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0