spontanitet är mitt namn

Ledig dag. Vaknade upp, log. Somnade om. Vaknade igen och log ännu större när jag såg att solen strålade utanför.
Att lite sol kan få en på så bra humör tycker jag är allt lustigt, men bra :)
Hade en kanon kväll igår. Trots att jag var så nervös att jag inte visste vad ändan satt eller vad jag själv hette. haha. Men med ett stort leende och raska steg blev allt kanon tillslut!

Blev en promenix ute i det fina vädret innan med tjejerna(-Hanna, som är på jobbet). Kanon sköönt fastän det var kallt. Vi gick längs med hamnen och pratade om hur mycket vi saknade sommaren! :)

Ikväll blire chillidill! Får se om det kommer ske några äventyr, återstå att se! Jag älskar spontaniteten och att vad som helst kan ske :)

see yaa!




Vissa dagar saknar jag luggen! :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0