Nattuggla?

Blivit några sena kvällar nu på raken. Icke bra! Jag som varit så duktig tidigare och lagt mig före tolv. Men nu känns det som en omöjlighet att somna! Jag och Johanna sitter uppe just nu. Josse och Hanna sussar gott!
Imorrn åker Josse och Jay hem till Karlskrona och ska vara borta i hela 12 dagar!! Hanna åker till helgen och kommer hem på måndag! Så kommer sakna tjejerna nu när man är van att ha dem runt omkring sig! Så kommer bo i vår stora lägenhet själv :/ Eller påsken ska spenderas tillsammans med Vonhaugensnausser! :)

I helgen var jag hemma i karlskrona då jag fyllde 22 bast! Wiie? eller? :S
Var iaf en trevlig helg, testade på nya "utestället" Sliver/harrys. Trevligt och fräscht men inget slår ju gbg!♥
Hann träffa e del av vännerna kort men många som jag inte ens hann hälsa på. Madde tex. Gumman, saknar dig, kom upp och hälsa på oss snart!!

Längtar tills Torsdag.. :D


Nehe, sova snart kanske!
Tjoo!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0