everything bad is good for you?

skulle snarare säga: Everything thats good is bad for you? Hm, tåls att tänka på!

Dagen/helgen har innehållit, jobb! Trivs jättebra på nya jobbet!
Jag måste bara få uttrycka; Jag är så glad att jag flyttat hit! Mår toppen även om vissa grejer är tuffa i början, att starta om på nytt. Jobbet ska rulla igång och så med lönen! Men allt är super!

Haft en lite tuff/jobbig kväll... Eller där ljög jag.. Det har vait en SKITJOBBIG kväll! Inget jag vill gå in på. ville bara att ni ska veta att trots att allt är underbart så kan vissa saker bara "ploppa" upp från ingenstans så som denna saken gjorde ikväll. Hjärtat slutade slå och lämnade kroppen för en stund för att sedan hoppa in igen och känna efter. Fan, fuck, jävlar vad ont det gjorde. Meeeen, DET MAN INTE DÖR AV GÖR EN BARA STARKARE! ett uttryck som jag börjat tro på mer och mer genom åren.
Såå, nu är det dags och vända på bladet och skriva ännu ett nytt kapitel. Som jag tjatar om mina kapitel men livet är som en bok som ska skrivas.. och det är faktiskt du själv som ska skriva den..Ingen annan!!


Darling, Can you meet me halfway, right at the borderline?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0