2 Mars 12:23

Ligger i MIN säng i MITT rum nu. Kunde inte gå till jobbet idag då jag kände mig dålig. Ont i halsen och kunde knappt andas. Har ju något jäkla virus i mig som vägrar ge med sig då jag haft denna "skiten" i en månad nu, (om inte mer).

Har betalat min alla tusen miljoner räkningar nyss och undrar hur pengarkassan ska rulla på? Inte alls som det ser ut nu. Såå tråkigt!

Tjejerna sitter ute i vardagsrummet och myser och kollar några sjuka klipp på nätet och lilla noomi(Jays hund) springer runt och hittar på bus hela tiden. Sötaste hunden i Göteborg är hon :)

Helgen var kanon.

Fredags: Var det mysmiddag på Hisingen i kompisarnas hus. Kvällen avslutades med en spontan ute kväll på Gretas, oj vad det dansades loss och kul hade vi :)

Lördags: Flyttlasset från Karlskrona kom upp och det var 2 TON som skulle upp i vår lght. På kvällen blev det husfest på hisingen, mycket roligt och den avslutades på excet (valand). Trevligt med på tok för mycket folk. Gick knappt och dansa. Senare på natten hade jag mina äventyr och gick vilse på vägen hem, men fick skjuts hem av en busschafför som gått av sitt pass, haha. Tack!

Söndags: Vaknade av ett trevligt telefonsamtal. Söndags mys på Eriksberg ;) Kvällen spenderades med tjejerna och plock i lghten! ♥

Idag vet i tusen vad som sker men blir lugnt eftersom jag inte är helt hundra. Solen skiner för fullt så ska väl ta mig ut en runda.
Ha en toppen dag, Vänner och Fiender!











Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0