T R Ö T T

När man är så trött så man inte orkar med något och man blir osocial och tråkig. Sån har jag känt mig sista 3 dagarna. Idag till exempel. Vaknade vid tio, eller rättare sagt ställt klockan då. Vaknade svintrött. Gick upp och var på gymmet vid halv elva. Tränade 50 min. Gick hem slängde av mig kläderna tog en snabbdusch och sen sov jag i FYRA TIMMAR! Hur sjukt är inte det då? Jag sover ju fan bort livet ibland känns de som, inte okej!!

Har kollat sex and the city nu ett par timmar. Ligger i sängen och är segaste ever! Håller på med tvätten också, ska ner nu och "switscha" om maskinerna. Älskar nytvättat. Härlig känsla.

Har en liten to do lista för kvällen:

* Tvätta klart all tvätt (ca 1 ton med kläder)
* Diska (ca 1 ton med disk)
* Dammsuga
* Bädda rent
* söka några jobb

Neehee, hörde att tvätten ropade "Vi är klara, vi vill hängas upp"
Ha en underbar kväll. Och alla ni som ska ta till flaskan ikväll..Ha så skoj och ta det inte lugnt ;D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0