Russin går fett bort!

Ligger i sängen nu måste försöka sova. Ska upp och träna imon vid tio. Att jag lyckas vända på dygnet? Hrm.

Jaaaoo, Nyåret var bra. Tre-rätters middag ute på rosenholm med massa gott sällskap! Blev massa lekar och annat skoj, en bra nyår helt enkelt. Tack till alla som deltog! :)

Jag har legat i badet ikväll! Såå skönt innan man ska krypa ner. Jag älskar känslan är man lägger sig i badet och det är så varmt att man måste gå i sakta i badet för det gör ont för det är så varmt. DET gillar jag! haha. Härlig känsla. Sen är jag för rastlös för att ligga i för länge. Finn det något värre än att bli ett russin?! Inte för mig iaf. Usch och fy säger Lisen! blää

 Är glad att jag fick träffa dig nu när du var hemma!! GoseFis!

Nehe, sova? Varför blir jag alltid hungrig på nätterna?? :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0