Göteborg

Älskade stad! Jag vill verkligen inte hem till Karlskrona. Me blir iaf hem och vända och tvätta upp och packa ner det man kan tänka sig behöva om man nu skulle få jobbet ;) OM det nu skulle bli så. Kommer jag förmodligen att bo hos Simon som bor vid redbergsplatsen.

Var som sagt på jobb intervjun igår och jag tyckte det gick kanon! Kändes bra! och jag TROR jag har goda chanser! ;) Hoppas hon ringer idag eller imorrn.
Efter att både jag och Hanna vatt på jobb intervju i TIMMAR, så begav vi oss på stan en runda och letade ivrigt efter det perfekta matstället.. Efter några mil på stan som det kändes som i den fruktansvärda kylan, hittade vi tillslut ett ställe med taco buffé. VI GILLAR!! Lydia´s diner inne på nordstan! Vi kastade i oss maten, svinhugriga

LYSSNA!! Det ringde precis i mobilen...JAG FICK JOBBET OCH HANNA MED!! Vi drar upp nästa vecka och börja jobba!! baaaaah!! :) :) :)
Wiiie, göteborg here we come!! :D



 



GOOTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0