7k

Jag började känna mig lite hängig igår sen blivit värre. Legat i feberfrossa. Jobbade 7.30-10.00 idag, skönt med bara morgonpasset, men det var en plåga när man mår skit och ha feber! Sen legat hemma och bara sovit och kollat tv. Varit jobbigt att bara gått till köket eller toaletten. Fyy för att vara sjuker. Ont i min hals har jag också.

Iiiih jag ska vara ute ur min lägenhet på söndag!! Skrämmande ju!! Jag kommer sakna dem fyra väggarna och taket som jag brukar säga ;) Min egna första lilla etta ju :/ Lite sorligt äre!

Meeen snart Göteborg kommer vi!! :D

Jag har en blivit någon som jag gillar, känns lustigt. Känns som jag har is i magen och i hjärtat! Niiice! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0