Sun(ny)day!

11 dagar har spenderat i Göteborg. Imorrn åker jag hem till Karlskrona, ska "planera" flytten, packa och dona. FINALLY!

Har haft en underbar helg.

I fredags hade vi fredagsmys, Jag, Julia, Amanda, Hanna och Malin! Vi lagade fläskfilé och potatisgratäng samt en fräsch sallad till det. En vinare till maten gjorde susen. Wiihuu, gasen i botten, right hanni? Slutade med en sen nattadusch och mysbrallorna på, lite "salongsberusad" och jag sov som en stock!

I lördags träffade jag min bäste vän. Vi tog in på Hotell och bara njöt av varandras sällskap. Blev en middag ute på en jättemysig restaurang.. Och det bästa var att det var happy hour så blev några glas rött och några öl ;)
Efter maten tog vi en tripp till Linné och till Göteborgs (enligt mig) bästa godisaffär!! Tog vagnen tillbaka till hotell och slappa framför tv. Sent på natten vid ett halv två snåret gav vi oss ut på stan och köpte skräpmat som vi sedan hade picknick på inne på rummet på hotellet. Ytterst mysigt!! Mega trippel dunder mysigt!
I söndags vakande vi och tog en låånng härlig morgondusch, för att ladda om batterierna till den stora härliga omtalade FRUKOSTBUFFÉN!! Mycket mat på tallrik(arna) haha. Åkte runt i göteborg pch bara njöt av att bara vara.
Blev en romantisk middag för två på ikea. Megamysig de med!
Tack för en magisk alla hjärtans dag weekend! ♥

Alla resor var slutsålda hem till karlskrona idag så får sova här en natt till. Ligger i soffan nere i vardagsrummet hemma hos Amanda och Malin och smuttar på ett glas rött. Kollar på wallander, popcornen är slut och jah inväntar John blund..
Tåget rullar från centralen vid 06.07. Så klockan ställs på 04.50!!!!

Nehe folks. Sweet dreams and take care!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0