En kopp med sol, tack!

Just nu sitter jag och lyssnar på boys boys boys med lady gaga! Gryym låt!

I'm not loose, I like to party
let's get lost in your ferrari
not psychotic or dramatic
I like boys and that is that
love it when you call me legs
in the morning buy me eggs
watch your heart when we're together
boys like you love me forever

boys boys boys
we like boys in cars
boys boys boys
buy us drinks in bars
boys boys boys
with hairspray and denim
boys boys boys
we love them



För övrigt befinner jag mig i gbg. Mitt nya jobb börjar imon. Onsdag och Fredag är bredvid dagar! Sedan drar nog schemat igång veckan därpå hoppas jag!
Är så nöjd med tillvaron nu. Saknar min hoomiiies hemma i Karlskrona, men ni kommer ju om några dagar babes!! Då är det flyttdags bryydar! Allt kommer bli kanon!
Är hemma i huset på hisingen själv idag. Alla är på sina jobb. Malin sutade dock tidigare idag för hon skulle till tandläkarn. Sedan ska vi sätta oss på balkongen här hemma i solen som skiner för fullt och dricka kaffe :) Myys!

Ha en toppen dag alla vänner och fiender!!
Ciaaaoooo!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är nu det nya livet börjar baby! Vi ses snart & jag saknar dig också! <3

2010-02-23 @ 14:21:10
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Lisen/Louise

puss!

2010-02-23 @ 17:14:25
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0