Mys i höstkylan!

Idag var ännu en ledig dag. Trött på att vara ledig hela tiden, låter kanske konstigt för vissa, men i längden är det tråkigt och man får ingen rutin. Blev iaf en traditionell fika på tretton med Anna, Johanna och Bianca. Fick mina efterlängtad pengar från serveringen också! Tack!! Så köpte en vanlig svart kofta på cubus. Var 30 % om man blev medlem idag. Så blev bara 139:- för min svart kofta :)

Möte upp min nya "vän" Moto. Gick och handlade lite och gick hem till honom och lagade mat. Kycklingwok med äggnudlar. Lätt den godaste woken jag gjort! :) Färska grönsaker och thaigrönsaker och cashewnötter med massa starka kryddor och såser! :) Gilla!
Gick sedan hem till mig för att ta hand om tvätten! Blev lite idol och blev även efterrätt. Fruktsallad med mörkchoklad :) Då jag och Moto bestämt oss för att vara "lite" nyttigare än vad vi varit sista veckan. Då jag lagt på mig 2 kilo sista veckorna :P Yeye!
Varit massa mys på skepparegatan ikväll. Tända ljus, bubbelbad och massa gos! Gilla mega mycket! :)



Nu ska jag hämta sista tvätten och sen bädda rent i sängen!

:D

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0