Måndag 17:56

Dagarna går som minuter nu för tiden tycker jag. Känns som det nyss var sommar och att vi låg på stumholmen och stekte hela dagarna och badade massa. Nu ligger man och skakar inomhus för det är så kallt. Tog fram mössan igår, då är det verkligenn höst! Brr! Var nere med Olof och hyrde Twilight igår så jag äntligen fick se den! Den var verkligen bra. Blev massa mys i höstkylan!
Idag har jag varit ledig, så tråkigt. Dagen har varit med blandade känslor. Det måste komma något bra ur allt? Det blir bra tillslut, det är jag säker på!
Som jag sagt det är min tid nu och inget ska få förstöra!

Nu ska jag snart ner och träna.. Blir Body step! Det roligaste passet på aktiva enligt mig. Sen blir det nog att sticka och sola. Fryser så hela tiden så är så skönt! Sen kommer Olof och då blire myspys! Har lovat honom att göra en matlåda tills imorrn! Vad ska jag laga för gott?

Hörde av Henrik idag med, roligt att veta att pojken lever i storstan Oslo! :)

Nehe era orkeslösa människor som Hannas farmor säger. Nu ska jag byta om! Tjoooo!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken fin header, har du gjort den själv?;)

2009-10-06 @ 17:58:15
URL: http://linneeam.blogg.se/
Postat av: Lisen

Tack! Nej jag hittade på nätet! Dock glömt vart! :P

2009-10-06 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0