Okt. 21, 2009

Skönt med lite sovmorgon. Jobbar bara tre timmar idag. Skönt det, hoppas på att få jobba i helgen också.

Precis gjort mih e morgonsmoothie. NaturellYogurt, Banan, hallon, passionfrukt, linfrön. Hellu Morgongodis!! Gott och mättande. Ska ju försöka bli lite bättre med maten nu. Äta oftare och mindre och INTE PÅ NÄTTERNA!!

Skönt med lite egentid. Man behöver det lite då och då. Igår var en så kväll. Jag hade tränat body combat och var helt slut sen på kvällen så blev lite mat och ett varmt bad sen tv:en och sängen. Varför är kvällarna jobbigast? Tankar som flygetr runt i huvudet på en. Det är väl så det är antar jag.

Nehe, nu måste jag fixa iordning mig för dagen.. Ska försöka hinna med ett besöka på gymmet idag med :)
Ha en underbar dag alla!!
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0