Måndag 16:38

Hej och Håå. Nu har jag precis ätit min middag. Fiskgratäng med dillsås och räkor. Nu är jag super duper mätt!
Ska på body step vid halv sju så var näst intill tvungen att äta nu så det lägger sig innan passet.

Träffade baby innan efter jag jobbat. Var med när han köpte sig ett par nya fina handbollsskor! Sen skulle han till jobbet så vu pussades hejdå sen gick jag hem och la mig en stund.

Helgen har varit lugn. I fredags jobbade jag på bth:s 20 års jubelium. Serverade. Det gick kanones! Helt slut i kroppen sen. Men jag och Ella bestämde oss för att gå ut en sväng på nivå iaf. Nyktert! Ett glas vatten blev det! ;)
Sen i Lördags hade jag och Olof heldag tillsammans. Gick en sväng på stan och en lunchfika :) Sen handlade vi lite inför kvällen. Tacopaj stod på menyn. Blev jättegott! Massa med gott snask också såklart ;) Myspys hela lördagen lång.
Söndagen stod också i lugnets tecken. Åkte upp en sväng till pappa och åt en tidig middag sen åkte jag såklart hem till mitt gulle igen! Myspys återigen!

Jag är så lycklig och sååå kär nu! Kan det bli bättre? :)

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0