Vart är mina träningsskor?

Ska strax ner till gymmet men hittar inte mina träningsskor! Vad tusan har dem tagit vägen, typ glömt dem på gymmet eller hos någon? Åh, jag kommer få ny i julklapp men alltså, aa, vad ska jag ha nu då? Får ta mina löpardojjor som jag har ute annars. Aja, inget att göra åt.

På tal om saker som försvinner, lägger ut en efterlystning på mina stora fina svarta klockan? Någon som sett den eller vet vart den är? Hör gärna av er!

Har varit ledig idag. Blev en luch med Sussi och Meja. Alltså jag smälter varje gång jag ser den ungen. Finaste Mejan som finns <3 Jag älskar er!
Efter varit hemma nu ett tag och plockat och diskat lite blev jag rastlös och Johanna hörde av sig, så frågade om vi skulle ner till gymmet och det ville hon! Skönt och slippa gå själv, tråkigt.
Ikväll blir det DH med Hanna i vanlig ordning sen Paradise Hotell. Sen sängen i tid jobb imorrn mellan 8-15.

Måste, måste ta tag och skriva ett cv. Skärpning fröken Ferm! Jag är expert på att dra ut på saker och ting, men detta är viktigt så innan fredag så måste jag iaf ha påbörjat mitt cv. Baah!

Såja, och tiden går och jag med den!
see ya!

 


Kommentarer
Postat av: Sussi

Och vi älskar dig =) <3

2009-11-25 @ 12:39:53
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en bra dag :)

Mvh AMPELOS

2009-11-25 @ 12:57:51
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en bra dag :)

Mvh AMPELOS

2009-11-25 @ 12:58:50
URL: http://ampelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0