update

Hittade skorna i en påse i hallen! :)
Träningen var tuff/jobbig. Kondisen är inte på topp nu!

Det skrämmer mig att jag kan nå dig vart du än är
Jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans..
Jag försöker strida mot känslan, men den är rädd och den spelar ett spel nu
Jag får för mig att jag kan vara kvar men vet inte hur
Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans /Melissa H.

Så det var allt? Det var inte värt mer?

Nehe, strax kommer cp och då blir det Desperata Hemmafruar.. Och jag är godissugen! why? Kan inte jag få vara som en normal människa!!?! gaah

 

 


Kommentarer
Postat av: : : T S U K I I ♥ : :

Sv: Hej! :) Tack så mycket! :)

2009-11-25 @ 14:20:56
URL: http://tsukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0