Snipp Snapp Slut

Ibland känns inte allt helt hundra, och det är omöjligt att det alltid ska göra det, men när det kommer till kärleken så måste man vara helt hundra på sina känslor. Jag var inte det. Jag trodde och försökte, men det gick liksom bara inte. Vi var för olika som personer. Så jag avslutade detta kapitlet för att sedan kunna vända blad och komma vidare till nästa. Jag vet redan hur rubrik lyder "Göteborg". Jag ska komma härifrån och bara leva mitt liv. Uppskatta det man har och hitta nya ting att bry sig om. Sista 1 året i mitt liv har vari en karusell. Det har hänt saker konstant. Nu vill jag bara stanna upp och bara vara. Inte tänka på någon annan en mig själv.

Undrar dagligen hur allt kommer slut? Kanske lika bra att inte veta. vem vet, Kanske blir ästa hollywood frun ;P Nää skämt och sido. Det är mitt liv, min tid, mitt val.

Jag är såå glad att jag har mina älskade tjejkompisar!! Jag älskar er så det gör ont! All min kärlek bryydar!

Imorrn klockan 09.00 går bilen mot Malmö! Melissa Horn står på schemat på kvällen i Lund.. Ska bli grymt kul! Längtar som bara den. Precis vad jag behöver nu! :)

Ha en forsattt trevlig kväll allihopa!
/L.


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0