Det måste komma något bra ur allt?





Kom precis hem från Lars Winnerbäck konserten. Sjukt bra! Sån känsla att gå på konsert. Love it!
Kom ihåg mig och Om du lämnade mig nu var lätt bäst!
Lyssnar på om du lämnade mig nu, Blir alltid massa tankar och känslor.

Vad händer?..Att man kan känna en sån stark känsla efter så pass lång tid? Är man beroende av smärtan som vägrar släppa från ens hjärta? Undrar om de slutar göra ont, kommer det ens ske?

Är massa tankar och känslor nu..Vet inte ens vart jag ska börja ta tag i saker och ting. Blir galen. Vill flytta imorrn och bara lämna kvar allt hemma i karlskrona. Vad ska jag göra??
Undrar hur allt kommer sluta i mitt liv? Hm..

Nehe, en köpp te och en negerboll nu sen kolla Paradise hotell på play! :)

.......

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0