01:25

Ligger i sängen med datorn i knäet. Ni vet när man legat i sängen i ett par timmar och har ont i alla ställningar man ligger i? Så har jag det nu. Testat allt känns det som. Haha. Så får snart ta och stänga ner kontoret för idag.

Varit uppe hos min käre far idag. Ätit enn god middag. Fixat och trixat i mitt gamla/nya rum. Ska ta och slänga massa gammalt. Måla om allt i vitt istället för den hemska grön/turkosa fula väggen jag har nu. Hur kunde jag en gång i tiden valt den och uppriktigt sagt tyckt den var snygg?! Det gör ju ont och se väggarna! FYY! Nej, makeover!!

Blev en mysig kvällsfika med Jay och Cp på waynes innan ikväll. Snack om flytten och massa annat smaskigt ;)
Sen drog vi vidare hem till Jay och kollade "mamma till en mördare" och "paradise hotell". Fick sötsuge-rycket och sprang bort till biljarden och köpte mig en påse lösgodis! Hur ska man kunna sluta med det? Fattar inte folk som sätter och faktiskt KLARAR AV förbudet. Dem måste ha nått fel i hjärnan! HAHA!

På onsdag drar jag och Hanna till GBG och stannar över natten! wiiie! :D LÄNGTAR!

Ciaaao!




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0