working 9 to 7

Sitter på jobbet just nu. Blev inringd imorse om att komma in och jobba natten. Det är najs att jobba natt, tio timmar som "rinner iväg". Då känns de som man gjort helgens goda gärning eller snarare helgens nytta! :)
Varit en riktig segfis idag. Min särbo och jag har legat och steekt på hennes (fram)gård idag, lapat sol, så nya fräknar har tillkommit under dagen och även lite bränna, gilla! :)


Gårdagen spenderades med mina älskade vänner. Blev lite fest framåt kvällen och en utgång på de. Trevlig kväll! :)
Kan sammanfatta kvällen med några få ord, fylla, tappade dior-klack, raggar-Johan, misshandel? haha.

Onsdagen var en riktigt najs dag. Anna bjöd på vårmiddag, jätte gott och mysigt. Blev salsa med kassler och en vårdressing. Lite kex och ost. Lite Rosé och Rödvin och goda strawberry margaritas, tack Anna :) Slutade med att Anna och Lisen gick ut (ovanligt). Hade sjukt kul, en riktigt galen kväll! Inga kommentarer! haha.

Sista dagarna har varit underbara! Vi har steekt ute i solen och bara glidit runt med caben, de e najs ;)

All the single ladies, all the single ladies. haha. Sjuuuuuukt, men kul!


Kille 1: Du är trevligare än din kompis.
Lisen: yee, och snyggare ;)
Kille 2: Jaaa
Lisen till Anna: Jag är både snyggare och snällare än dig. Det kan du leva på ikväll, haha.
Anna: Jag? Hur fan kan jag leva på de!? haha

Nehe, jobba lite nu. Baah. 8 Timmar kvar..

Hej med sej!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag ska träna idag tänkte jag...När vill du. Kan ringa efter jobbet. Puss lovely

2009-05-04 @ 12:13:17
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0