Vi är inte såna som i slutet får varann.

När jag går därifrån, så vet vi båda två att det är så här man mår, när man hemligheter har. /Melissa Horn- New York

Gick av nattpasset klockan sju imorse. Var inte alls trött. Men när jag väl kom hem så gick jag och la mig ändå. Vad ska man göra uppe klockan halv åtta en söndagmorgon liksom?
Sov till halv tre cirkus. Mötte Jay vid halv fyra snåret. sen suttit på Lisas till ca åtta ikväll, då drog jag mig bort och hjälpte Hanna med flytten. Sjukt jobbigt med alla dessa trappor. Blev iaf en efterlängtad pizza sen. Mina favvo, TROPICANA! Åå lätt godaste pizzan!! :) Tack Hanna! :*)
Hanna skjutsade hem mig för nån timme sen, slutade med att vi satt i bilen utanför mitt coh kom in i djupt snack. "Killar,Kärlek, bla bla". Inte lätt när det är svårt.

Undrar så mycket. Tänker för mycket. Känner lagom/för lite/för mycket?
Hur kommer allt sluta? Hur ser sommaren ut? Hur ser hösten ut? Blir nervös när jag tänker på hösten. Hösten innebär massa förändringar :/ Bra eller dåligt? Det märker jag då!

Nehe, krypa ner snart. Ny dag imon, alltså nya tag.
Godnatt! :)
Hej på sej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0