Utan er.

Utan er mina älskade vänner. Vem hade jag varit då? En handikappad jefla som drev omkring på stan..själv?! eller? Nee, skämt och sido. Jag älskar er. Alltid. Ni är så mycket. Just nu händer det så mycket i vår älskade bitches-krets och jag lider med alla som mår dåligt! Finns här för er! Alltid!!

Kvällen igår var lyckad! En underbar grillmiddag hos Johanna. Grillad pepparbiff och blev hemmagjorda klyftisar och en god sallad till de som A och J bjöd på, tackar. Och för att inte glömma Annas sviiingoda rabarberpaj, mmm. TACK! :*
Ute var det trevligt också. Blev en runda på nån efterfest med Hanna, men stack efter en stund till min älskade vän som mådde sjukt dåligt! Säger bara fyyyy faaan för dig! Titta inte mig i ögonen efter att ha gjort så mot min bästa vän! Jävla idiot! Du vet inte vilka du har att göra med, Vi kallas inte BITCHES utan anledning!! Höhö..

Varit på olearys en runda ikväll. Jag, Anna, Johanna, Josse och Bianca. Jättemysigt och trevligt. Blev dock bara en coca cola, men den satt fint den med kan jag lova! :) Va mysigt att sitta på uteserveringen när regnet vräckte ner utanför, och vi fick ju skjuts av snälla Amir hem, tack!

Innan idag har det inte skett alltför mycket. Jag och Hanna drog till glaciären med Ella och Vevvan. Blev en jätte glass, dumle och Persika/hallon. Näääjs va de. Sen drog HanniBanni och jag ner till stumis med varsin kudde och en filt och somnade till ett par timmar, vaknade och frös som idioter. Tog och la oss på bara gräset och drog filten över hela oss som ett jefla tält och somande om, ahha. mysigt. Låg sked för att hålla värmen. Måste sett sjukt fult ut om man gick förbi :P haha.

Sen gick vi hem vid 5 snåret och la oss i våra sängar ist. Typiskt när man ligger att sover att ALLA ska ringa ner en! Baaah, gaaah!! Sen ringde pappa på dörren och kom och lämnade en skeetgåååd pizza från olearys te ma. Den satt fint, baah, mm! Tack Pappi!


Nehe, druckit en kopp te nu och några mackor. Mysigt att höra regnet som slår mot rutan. Hade dock varit mysigt att ha någon att gosa med nu. Blir alltid svag för gos när det regnar och är grått och mörkt ute.

Försöker bita i det sura äpplet och ta det för vad det är.

yeye, naddinaddi.
Heeej med seej!



Kommentarer
Postat av: Långa Anna

Smack

2009-05-22 @ 01:41:36
URL: http://annalirsjo.blogg.se/
Postat av: Lisen

smek

2009-05-22 @ 02:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0