Söndag 23:16

Trött som bara den idag. Vatt hela dagen. Har varit soffan som gällt idag.
Igår va de ju låda hos V & H. Trevligt! Kul ute men inte speciellt så. Gick med Bianca och drog en pizza innan vi gick hem, tack :) Mycket gott! Haha "Kooom till tropicana" haha.

Ikväll har jag bara myst med mig själv. Skönt de med faktiskt. Var nere och köpte lite snask och hade till filmen innan. Nu sitter jag och kollar grannfejden och äter mackor och bullar, mys.

Tråkigt det som hände tidigare idag, men lika bra! Gör ont bara och undrar hur allt kommer sluta?
Idag har jag bara känt hela dagen för att ta mitt och bara sticka härifrån. Skulle jag klara de?

Massa tankar i huvudet nu. Men väljer att stänga in dem. Orkar inte känna.

Blev lite besviken idag på en vän. Gjorde ont och tårarna trängde igenom. Det enda man behöver ibland är bara stöd och inget mer. Inga ord. Ibland får man hålla sig och inte alltid säga vad man tycker till personen i fråga. Det sårade faktsikt mer än du trodde. Nu har de lagt sig, men gjorde ont som abra den då. Jag är inte den som är den. Jag kände mig redan dum som de va. Struntsamma min älskade vän, va bara tvungen att skriva av mig kände jag! Älskar dig!

Till alla som tycker denna bloggen är dum/löjlig/omogen/töntig/onödig! sluta läs! Detta är MIN blogg och jag skriver vad jag vill, hur jag vill, så de så :)

Ha en toppen kväll/natt! :)

Hej med seeeej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

& det sårar mig att läsa.. jag trodde du var med öppen än så mot mig. Du vet varför jag är hård.. du vet vem det handlar om. & jag sa att vi inte behövde prata om det... men men. älskar dig.

2009-05-26 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0