skääääärpning, Lisen Ferm!

Helgen har bestått av alkohol, jobb, skitmat, alkohol, skitmat. Ångest, näää då.. Usch. Nee, skärpning nu! Startade dagen med en köpp kaffe och TRE bullar! Men haaallå? Why liksom, jo för dem bara låg där och såg såå sjuukt goda ut och ropade på mig "ät upp oss" nått sånt typ. Nu sitter jag och mår illa som bara den. är inte van vid att trycka i mig nått, iaf inte innan två, tre på dagen.

Ledig idag. Är toktrött. Ville verkligen inte gå upp idag. Men, gjorde att iaf efter mycket om och men. Ska till telenor och fixa med mobilen och detta, gaah. Inte kul men ett måste.

Hoppa in i duschen nu sen bort till cp´s jobb och följa med cp för att titta på lgh. Hoppas den är fiin Hun. :)

"Du är ett jävla svin men ett jävla flin och dricker rosa vin, och du har varit min, men jag vill inte ha dig!"
Smakprov från blyfighters nu hit! ;D

Hej på sej!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Tack :) Funkar på mig iaf :)

2009-05-04 @ 13:16:27
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0