Regnet som slår mot fönstret

Sitter och tittar ut på regnet som slår mot mitt fönster. Mysigt.
Natten blev som denna förra nästan intill sömnlös. Varför dessa sömnproblem igen? Mycket i tankarna just nu. Hur blir det till hösten? Ska jag plugga? vart? Här eller i malmö? Kommer jag få boende/jobb i malmö isf? Kommer det bli ensamt? Kommer jag klara av att lämna allt? Massa Massa tankar och frågor.

Träffade vår allas älskade Johanna igår. Anna ringde på dörren, sen slog hon upp dörren ännu mer och där bakom gömde sig den sötaste av oss alla! Jay :) Saknat dig! Tänker på dig hjärtat.. alltid!
Blev iaf en mysig pratstund på montan med dessa två brudarna. Sen en sen kvällswalk vid typ halv ett snåret, normalt? Nee, inte direkt. Men vi är ju inte som vi ska heller ;P

Nu kurrar magen som bara den och klockan är bara halv elva? Whats wrong?
Ska iaf ner till C-hallen och handla hem till den goda buljongen som Anna gör, sviiiiiingod verkligen! Mm, med lite risnudlar i, yummiie!

Städning står på schemat idag iaf. Sen bort till gamla lghten och hämta lite pix. Mindre kul men ett måste :/



Åå vilka tider. I höstas när jag precis flyttat in i lägenheten :) Crazy things happen! ;)

Hej med sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0