Om jag ändå hade råd

Om jag ändå hade råd skulla jag köpa en båt! Älskar att vara på sjön, älskar havslivet. Är uppvuxen på sjön. Vi har haft båt så länge jag kan minnas. Kunna åka ut och känna doften och värmen. Lägga sig på en ö och bara sola, läsa en tidning och bara njuta! Hoppas det blir några båtturer i sommar iaf :) Pappa ska slänga i båten nu snart iaf :)

Idag har jag vatt segare än vanligt med att stiga upp. Fattar inte varför jag inte gör det bara. Inte ens skönt att ligga kvar SÅ länge som jag gör. till halv ett? Det är inte sunt. ska bli skönt när jobbet börjar komma igång och man har ett schema att gå efter. Sköna dagar med, korta dagar :)

Vad som sker idag återstå att se. Jag har lita att fixa och trixa med. Gör klart det sista med kläderna. Rev ut heeeela garderoben igår och städade ur. Tvättade upp en massa och en hel del ska bara slängas.
Blir att dammsuga av lite och så med. Älskar att ha det städat hemma. Känns så skönt! Dutti man är va?

Måste jag ringa jobbet ang. tider i veckan, baaah. Ska iaf jobba Lördag-natt vad jag vet nu. Känns bra. Inget fylle denna helgen. Känns skönt. Nästa Torsdag blir det förmodligen en tripp till Sweden Rock :) Wiiie! Nääjs.
Så blir nog hyfsat lugnt tills dess.

Ikväll blir det Body step vid halv sju med Bianca. Är sjukt nervös. Sist jag testade på det hann jag inte med ett skit!! Kommer se ut som ett jefla mongo på den bräda. haha. Gosh, men måste testa fäsen. hehe.

Kaffe börjar ta slut, gaah! Måste ner och köpa nytt så man inte får paniik imornbitti.

Heej med seej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0