Ogott och blandat

Igår var en lyckad kväll på Karön. RÄKFROSSA, joo dee :) Tack Karön. Blev en massa god rosé och ännu godare drinkar. Det gillar vi. Åkte in till stan runt tolv ochblev en titt ute på Nivå. Same shit.

Idag vaknar jag med en tung huvudvärk och ångestkrypande känslor. Vrider sig i magen. Faaan! Inte lätt när det är svårt. Svårt är vad det är.

Nu har jag gjort det iaf, som du sa Jay. Det var lika bra, right? Slippa känna sig lurad i efterhand liksom. Nu vet jag. Du vet. med och det känns..Baah, gaah. Typ hej med sej? bla bla bla bla.. Yeye. Man lever bara en gång.

Nu ska jag strax ut till Saltö utkik och jobba. Servera. Känns gutt, speciellt nu. Rastlöshet till max! Ska jobba där imorrn med.

Tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller-Lasse Lindh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0