När din väg är lång, du är trött, men du måste ändå gå.

Är alltid trött nu för tiden. Sista två dagarna har varit fruktansvärda. Vaknat i hyfsad tid, dvs tio tiden. Fixat något/några ärenden sen har jag gått hem och lagt mig igen vid ett tiden, helt slut, skulle kunnat somnat stående. Sover till sex, sju på kvällen?!? :O Vad är de med mig? Måste ha vitaminbrist eller något för fasen. Aja. Nu blir det en liten kvällwalk så man har gjort något vettigt idag. Sen ska jag hem och äta steka kroppkakor :) Mm.  DH ikväll med, ska kolla med Madde och Jay. Ska färga Maddes hår med. Ska bli lite tjemys så :)

"När den rätte dyker upp då säger hjärtat till, och då får huvuvdet säga vad de vill" :)


CP, Är såå glad för din skull, Verkligen. Njuuuuut nu! :)

Hej med sej!



sommar sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0