Fredagen 15 maj 2009 00:34

Hemkommen från ännu en "glidarkväll" eller ska jag säga "lirarkväll" haha. Har sjukt kul ihop med mina bitches iaf. Tack för ni finns och är mina bitches :)

Jobbade till halv fem idag, sen bar det hem, fick ett riktigt städ-ryck! Så nu är slottet fint.. iaf i några timmar ;)
Sen gled jag bort till Ronnebygatan 14 där mycket tid spenderas med sambo-paret Sundqvist/Lindvall. <3.
Hanna (cp) och jag underhöll oss själva mycket bra. Satt och spanade på folk från Vevvans vardagsrums fönster. Haha. Sjuukt kul. Inga kommentarer.

Imon blir det väl ännu en gliidardag antar jag ;) Jag och Jay ska upp vid elva imon och gå en morgonpromenix. Feels great! På tal, på måndag ska jag och "Micke" Mikaela Kopecka börja vårt 12 veckors program. Känns grymt bra. Stenhård träning! Gilla stark! :)


http://www.youtube.com/watch?v=Vr70SQzSSS4  En mysig låt. Gilla!



Skum, svår, ännu mer skum, ännu mer svår..
..Kunde det varit annorlunda,? tyvärr tror jag inte de. Det är vad det är. Hej med sej?

Det är inte lätt när det är svårt.


Nee Sova nu?
tack för mig, Hej med sej!



Kort taget från Sussis 20 års fest förra sommaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0