Finns han?

Mina drömmars man en perfekt dag!
Han klär på sig sin kostym och tar den fete bilen till jobbet. Han är lite extra trött idag efter att ha tillfredställt mig hela natten ;)
Han kommer hem och byter om till sina snickar/målar/hemma-kläder för att bygga och fixa med huset. Det är en varm dag så han har endast sina snickarbrallor på sig. Han är solbränd och vältränad, som alltid ;)
Han kommer in till kväll, vi äter en god middag. Han tar en dusch och sätter på sina myskläder och kryper ner med mig i soffan och talar om hur vacker jag är och hur mycket han har saknat mig på jobbet... Och sist men inte minst hur mycket han älskar mig :D Sen lägger vi oss och resten kan ni räkna ut själva! ;)

Så, Finns denna karln nånstans där ute till mig?
Ring isf! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha så underbar e du!!!!!:D Men du sånna finns bara på film...

2009-05-19 @ 23:50:16
Postat av: vews

2009-05-19 @ 23:51:13
Postat av: Lisen

äre så? Hoppas lite ändå. Hoppet är de sista som överger :P

2009-05-20 @ 01:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0