Dutti? Inte dirre!




Kollat Dh och ätit massa snask nu. Druckit ett glas varm gåååd buljong, IGEN! ^^
Nu är jag typ lite små sugen på rostade mackor med marmelad på! Why, är ju inte ens hungrig! Gravid eller bara mask i maagen? höhö Ååå borde tagit den dära promisen med Jay, men är sviiintrött. Är sällan feg för motion men idag har jag gjort mitt känns de som. Ska kolla lite sex and the city och sen såååva äre tänkt. Om jobbet nu skulle få för sig att ringa mig imorn bitti. Baah.

Ååå så mycket tankar och funderingar nu. Vill så jäkla mycket på en och samma gång! Flytta dit eller dit eller iaf härifrån och testa världen utanför Karlskrona. Inte värre än att komma tillbaka om man nu inte trivs. Aja. Få se hur allt slutar.

aaw, nu regnar det. Mys med mig :*)

Come back, please..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0