Buljong med risnudlar.

Det är en drog. Ååå gott som tusan. Min älskade Anna som fått mig fastna i träsket. Testa, det är superduper gott. Jag gör min så här:

4-5 dl vatten
1 hönsbuljong tärning
1/2 tsk sambal oleke
1/2-1 citon eller lime. Jag föredrar lime.
1/2 tsk honung
Risnudlar efter behag
-Koka detta i cirkus 4 min.

Testa! Så fräääscht och gutt! :)

Idag har jag Varit ute på Knösö och soalt och tom BADAT! Var jätteskönt, svalkande :P
Blev aktivadans med Bianca vid halv sex. Roligt pass. Svettigt som tusan. Värre än Body step :P

Nu har jag tagit en dusch och ska slänga på mig myskläderna.
Är sjuuukt sugen på kladdkaka med glass och bär, ge mig!!!
Blir att titta på DH sen ikväll coh ev. en kvällspromis emd Jay :)

Alltså, Måste ni vara tillsammans heeeela tiden? Undrar bara. Verkar liite tråkigt även om amn tycker om varann. aja.
När jag ser dig blir jag bara arg. Och du, vad fan glor du på? haha- Lööööök!

Ha en toppen kväll alla! puss och smek :*)
Heej med seej!



Evves kise Hugo och jag i somras i kälmar. Saknar dig hjärtat! <3


Kommentarer
Postat av: Eve

Saknar dig med hjärtski!! Hoppas allt är bra med dig.<3

2009-05-27 @ 03:44:54
URL: http://ewesliv.blogg.se/
Postat av: Lisen

Tack baby. Jode funkar ^^. Miss ya mucho!

2009-05-27 @ 10:41:08
URL: http://Louise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0