Årets första dopp!!

Helgen dåra. Jo den har varit bra :) Blev en utgång i Lördags, trevigt Trevligt. Kvällen avslutades bra. Haha, satt hemma hos Vevvan och åt mackor och spelade musik klockan 4 på morgonen :P haha.
Söndagen öpnnades med en stor bakfylla. Åkte upp till min käre far och åt kroppisar, mycket gott. Kunde dock bara få ner en, men fick med mig två hem, smaskens :) Blev liten mys hemma hos Vevvan, eller njaa. fick rycket med Hanna och drog ner till stumis och tog årets första dopp! Gosh, ISKALLT! Men blev två "doppningar" haha. Sen åkte vi runt lite i stan. Jag Anna Hanna och Jay. Blev donken och två cheese. Gootte!
Trevlig kväll detta! :)

Idag har jag inte hunnit med så mycket. Har lite ärenden och fixa men åå, palla. Jo ska fixa lite grejs, måste de.
Sitter och dricker min älskae buljong med risnudlar nu, Anna tack, underskattad mat detta, asnaaaajs ju!

Neehee. Hej med sej, som vi brukar säga i blyfighters! :)
Have a nice day!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0