after work.. typ.

Kom precis hem. Jobbat 16-23.30 på saltö, hem och bytte om snabbt som tysan och drog ut på nivan med B-anka! Tog mig en stor välförtjänt Guiness, fyy fään vad gutt! :) Blev en och en annan cider med, gilla! :) Kom nyss hem, eller ja de sa jag :P höhö.

1,2,3...och 4 ggr idag! Inte illa du. Äre så? tell me! :) Så äre för mig iaf.. Ooops!

Nehe, nu har det ätits lite natta foodie. Nöjd med kvällen är jag. Såååva lääääääääääääänge imorrn blire iaf, tro mig!

Älskade vännen. Jag tänker på dig, och på din familj. Älskar dig coh finns här för dig. ALLTID! Gumman, "hoppar du så hoppar jag" :) All min kärlek till dig! Big love!!

Godnatt folket!!
see ya ;)
Heeej med seeeej!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh det linnet är så jävla snyggt :D Hela du är snygg darling ;)

2009-05-30 @ 19:32:53
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Lisen

aaaw tack så mkt baby :)

2009-05-31 @ 13:49:29
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0