estate mi ricorda di voi

A volte mi manchi, e oggi è uno di questi giorni...


Dagens väckning: Vevvan ringde på dörren klockan tio! baah.
Dagens frukost: 3 st bullar och en kopp kaffe.
Dagens motion: En promenix med Anna på lite över en timme.
Dagens skämt: När jag såg mig själv i speglen, typ.
Dagens middag: Lax, kallsås och råris och lite brocolli, tack Jossan! :)
Dagens snask: chirre, kolor, läsk, naturgodis.
Dagens drygaste: Den efterblivna idioten i luren på försäkringsbolaget på telenor, gaaah.
Dagens klädsel: Jeanskjol, leggings, svart tröja, basket-shoesen ;)
Dagens fika: 1344
Dagens låt: Milow - Ayo Technology
Dagens sjukaste: att jag spydde som en gris för jag tryckt i mig snask!
Dagens roligaste: Träffade en av killarna från "efterfesten" i onsdags, haha.
Dagens vill ha: Det jag inte kan få, såklart ;)
Dagens kommentar: " ett års dagen" haha
Dagens bästa: Fått en ny mobil :)




Hej med sej!

Kommentarer
Postat av: Långa Anna

Fan va bra du är Lisen! :)

2009-05-07 @ 17:52:18
URL: http://annalirsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0