Workout

Blev först gymmet i cirkus en timme sen blidde det hem och vända sen drog jag och Johanna till simhallen och drog våra 30 längder, nästa vecka ska vi utöka till 35, de ni ;) Käns bra detta. måste bara skärpa mig med kosten med. fäsen är svindålig på de :/
Ska ev. börja deffa om ca 1 vecka :S Hur ska de gå?

Fick ett mess från Mr Mmm nu. Lite ont i magen av att göra det "riktiga". Vill ju lära känna dig mer, men risken att bli sårad.. nejtack! Inte lurad och blåst igen! Nejtack! Jag har de bra som jag har det! Men känns lite tråkigt..Diggar dig lite så! 

Äre sant? Äre ett skämt?? Tror inte de. Det verkar ju seriöst, eller?

Nehe, bädda rent i sängen sen en köpp tea :)




Saknar iaf min Karl-Henrik som är en av mina bästa vänner! Ska ringa Lillponken nu. Miss ya KH! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0