work, work and work

Känns som det bara är jobb just nu. Jobbat tre helger på raken, blir nog denna helgen med, eller ja de blir det. sen nästa fyller jag år :D Wiie!

Idag när jag jobbade gick jag nere vid vattnet vid residenset, massa tankar ploppade upp och tårarna kom. När jag tittade ut mot vattnet och solen sken upp havet, massa tankar och känslor väcktes till liv och påminnde mig om sommaren som var. Dem fina stunderna vi hade. Fanns dem? Var de på riktigt? Var de ett spel? Var det verkligen äkta? Jag känner det i hjärtat att det var det men hjärn säger att jag blev totalt blåst! Varför bryr jag mig ens? aja, som sagt, var massa känslor som väcktes till idag. Ont gjorde det iaf. Tror det kommer bli grymt jobbigt till sommren. Kommer påminna mig om dig.
Hoppas jag är starkare då. Det är jag, jag vill vara det iaf.

Jobbat dubbla pass idag, Trött som tusan.  Nu blire duschen. ha en bra kväll!!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0