Vill bara skrika gråta skratta

Igår var en mycket trevlig dag/kväll. Dagen började med ett serveringsjobb. Jag, Anna och Jossan. Gick super bra :) Verkligen kul :) Blev en del drickande under woket.. Det gillar vi ;D Sen blev de hem och slänga sig i duschen för att åka till saltö utkik. Massa god mat och dricka. Tack för en trevlig kväll :)
Ute var det dock lika trist som jag minns de. Kan iofs vara roligt men tappade allt sug igår efter jag såg dig. Jobbigt som tusan.. Men du är ju dig lik.. Och man kan aldrig lära gamla hundar sitta, speciellt inte i ditt fall.  Jag är bara såå glad att jag kommit ut ur skiten. Att slippa känna oron. Ibland behöver man en spark för att vakna till och jag fick min igår!

Nu kom syrran hit. Hon har lite rast nu så hon ska väl vila en stund tänkte gå bort till vevvan så länge sen gå hem och laga mat till lill-sis. Tänkte vi skulle äta kyckling med banan, kesella, och massa goda nötter sen  bulgur och ruccola till de :)

Jag blir glad när de plingar i mobilen och det är från Mr Mmm! ;)

Nehe, have a nive sunday everybody! /L.








Kort från i sommras/höstas. Precis när jag flyttat in i mitt lilla slott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0