Tisdag 13:09

Ligger hemma och är sjuk :/ Mindre skoj. Sjuk uppepå sjukan liksom :(

Igår va en måndag då jag fick mycket gjort. Jobbade till klockan tolv. sen Bjöd jag hem Johanna på lunch. Pasta pesto med cashunötter och ruccula, riktig gott blev de :) sen blev det fika emd bydsen på tretton såklart. Sen hem och satte igång en maskin tvätt, stack iväg och tränade vid sex snåret, gick kanon bra! :) Blev en solning efter träningen för att varva ner.  Sen blev det middag och mys med film hos Johanna. Spagehetti och köttfärsås :) Blev sängen i tid för började få min halsont redan igårkväll :( Vaknade imorse och de var värre :/

Idag har jag bara slappat, tvättar lite idag också, ska snart äta någon lätt lunch. typ soppa? Bra när man är sjuker. Ska åka och handla med Johanna senare också. Blir nog lite mys hos Madde ikwell med om jag mår bättre :)

Have a nice day! /L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0